Tczew - TCZ.PL - Forum dyskusyjne

Pełna wersja: stacje paliw Tczew
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Witam

Jak był ranking mechaników i blacharzy to może teraz ocenimy stacje paliw w naszym mieście .

Ja osobiści tankuje tylko na Shell , raz byłem u Dziczka i pobrudziłem sobie całą łapę od brudnego dystrybutora Angry i stwierdziłem że już tam moja noga nie postanie

Jakie są wasze opinie na temat jakości paliwa na innych stacja , bo ceny wszyscy znamy i wiemy że są za wysokie

Cinek

Osobiście tankuję tylko u Dziczka zarówno swój prywatny jak i firmowe samochody. Nigdy nie trafiłem na złą obsługę, czego nie mogę powiedzieć o Shellu. Mam wrażenie że dziewczyny tam pracujące - pracują tam za karę.Ceny tak jak wspomniał przedmówca wszędzie wysokie. Chociaż ciekawe jak to możliwe że mając pod nosem rafinerię we Wieliczce tankowałem paliwo ON o 14 gr tańsze na litrze niż u nas. Było to tego samego dnia u tej samej korporacji paliwowej.
BP o ile cena LPG nie przekracza 2,34zł Wink
Gdzie jest tania, ale dobra benzyna w Tczewie?
Potankowałem trochę na intermarche i już żałuję. Gaśnie na niskich obrotach.
Wcześniej lałem na BP, ale przeginają z cenami.
tylko BP, nie ważne ile kosztuje, ważne jakie jest paliwo, nigdy się nie zawiodłem, nigdy się nic z autem nie działo i nigdy nie będę próbował tankować innego Wink gdziekolwiek w Polsce nie jestem, staram się tankować tylko na BP - jeszcze nie zdarzyło mi się skorzystać z innej stacji - bynajmniej moim autem. Denerwować mnie tylko zaczyna up-selling na BP, jak będę chciał płyn do spryskiwaczy czy inne gówno, to sobie kupię, bez wciskania mi tego za każdym razem mimo, że czasem zdarza mi się tankować 2 razy w tygodniu i jestem stałym klientem naszej stacji od 3 lat Wink

Pamiętajcie, że droga benzyna to nie wina stacji benzynowych czy rafinerii, a naszego posranego podatku drogowego, który jest w cenie paliwa dużo wyższy niż koszt samego paliwa.
Olkop. Na ON też nie można narzekać, mam podobno wybredny silnik ale nie zauważam kompletnie różnicy między Orlenem, czy BP na których od czasu do czasu zatankuję. Benzyna też ok, jedynie na LPG trzeba uważać, reszta jest jak najbardziej ok i w przystępnej cenie.
Paliwo tankuję na Neste przy Kauflandzie. Nie narzekam. Żadnej różnicy w porównaniu z Shellem, czy BP, a jest taniej bo nie muszą utrzymywac sklepu ani pracowników.

Na intermarche, to tylko leję 2 litry do kanistra jak mam działkę do skoszenia. Tak to badziewie (chociaż widziałem tam cysternę jakiegos ogólnie znanego koncernu - nie pamiętam jednak którego).

Gaz do Trapeza, to ze względu na kosmiczne ceny w Shellu i BP tankuję w Zajączkowie. Jeździ całkiem przyjemnie - jak to Polonez na gazie. Chociaz ze wzgledu na drugie auto w rodzinie srebrna strzala ostatnio więcej stoi (taki jak to określił tata - rower z dachem - do jazdy na działkę do Lubiszewa)

kamilus spróbuj beznynę zalać na Neste. W zależności od intensywności poruszania się w mieście Octavia 102KM pobiera 8-9 l/100km.
Dokładniej to tak:
[Obrazek: icon3.png]
No ja od kilku tygodni (2-3) zacząłem tankować na Intermarche i mi silnik ocipiał. Wymieniłem cewkę i moduł, ale nadal to samo. Traci moc i gaśnie. Muszę odstać 30-90 sekund żeby zapalił i po kilku kilometrach znowu to samo. Skojarzyłem, że szopki zaczęły się 2-4 dni po pierwszym tankowaniu w intermarche więc... objawy wskazywały na cewkę, ale drugi w kolejności jest układ paliwowy. Czyli chyba chrzczona benzynka była.
Ciul - wypalę do końca, do karnistra wleję na BP i zobaczę wtedy.
(2010-10-23, 22:30)kazik napisał(a): [ -> ]Paliwo tankuję na Neste przy Kauflandzie. Nie narzekam. Żadnej różnicy w porównaniu z Shellem, czy BP, a jest taniej bo nie muszą utrzymywac sklepu ani pracowników.

Na intermarche, to tylko leję 2 litry do kanistra jak mam działkę do skoszenia. Tak to badziewie (chociaż widziałem tam cysternę jakiegos ogólnie znanego koncernu - nie pamiętam jednak którego).

Gaz do Trapeza, to ze względu na kosmiczne ceny w Shellu i BP tankuję w Zajączkowie. Jeździ całkiem przyjemnie - jak to Polonez na gazie. Chociaz ze wzgledu na drugie auto w rodzinie srebrna strzala ostatnio więcej stoi (taki jak to określił tata - rower z dachem - do jazdy na działkę do Lubiszewa)

kamilus spróbuj beznynę zalać na Neste. W zależności od intensywności poruszania się w mieście Octavia 102KM pobiera 8-9 l/100km.
Dokładniej to tak:
[Obrazek: icon3.png]

A tankował może ktoś Diesla na Neste , bo rzeczywiście ceny tam są dużo niższe niż na innych stacjach . Mój silnik jest tez wybredny ( HDI ),bo widać dużą różnicę jak np. zatankuje na Shell zwykłego Diesla i lepszego ( droższego) . I cały czas leje jemu tego lepszego - ale nie żałuje tych kilku groszy - może silnik mi się odwdzięczy i będzie miał dłuższą żywotność
@kamilus ja na intermarche tankuję prawie od początku istnienia tej stacji i nic z silnikiem mi się dziwnego nie dzieje...
(2010-10-24, 11:29)DEDEREPORTER napisał(a): [ -> ]@kamilus ja na intermarche tankuję prawie od początku istnienia tej stacji i nic z silnikiem mi się dziwnego nie dzieje...

może masz normalne auto Big Grin

kamilus, że tak zapytam... co ma cewka do paliwa? jeśli była iskra, to wymiana cewki mija się z celem i wiąże się ze stratą pieniędzy Wink

może filtr paliwa się zasyfił? kiedy był wymieniany?
(2010-10-24, 11:41)szefu napisał(a): [ -> ]kamilus, że tak zapytam... co ma cewka do paliwa? jeśli była iskra, to wymiana cewki mija się z celem i wiąże się ze stratą pieniędzy Wink
Cewka jak ma przebicie to po nagrzaniu się ma dokładnie takie objawy, po ostygnięciu już działa.

Cytat:może filtr paliwa się zasyfił? kiedy był wymieniany?
CHYBA 4 miesiące temu. Tylko nie jestem pewny czy poszedł tylko filtr gazu czy też filtr paliwa.
a, no to ja nie wiedział, że to auto też z gazem... to jak gaśnie na gazie, to podstawą jest pojechać do gazownika - niech szuka Wink
a może jest jakiś przekaźnik pompy paliwa? w starych civikach czasem jest z tym kłopot i wtedy nie odpala na ciepło Smile

koniec off topa
(2010-10-24, 09:43)misiol napisał(a): [ -> ]A tankował może ktoś Diesla na Neste , bo rzeczywiście ceny tam są dużo niższe niż na innych stacjach .

Wczoraj tankowałem ON na Neste. Różnicy w pracy silnika nie zauważyłem. Spalanie wyjdzie, jak wyjeżdżę to, co zalane.

Ja też mam HDi. Testuję różne paliwa, a więc tankowałem też BIO100 (mieszanina 50-50 z ON i czyste) i stwierdzam, że do silnika CR BIO się nie nadaje, bo pali więcej, a na czystym BIO100 kopci przy agresywnym wkręcaniu na obroty. Kopcenie ustępuje po wykonaniu procedury autoadaptacji silnika, jednak wyższe spalanie powoduje, że jazda na bioestrze jest nieopłacalna.
Ostatnio tankowałem naprzemiennie w Shellu i Olkopie w Zajączkowie i również zauważyłem różnicę w spalaniu na niekorzyść Shella: po ostatnim tankowaniu na shellowskim 240 km za 100zł (przy cenie 4,43/l), na olkopowskim 330km za 100zł (przy cenie 4,28/l). Zaznaczam, że pierwszy raz tak dużo mi spalił ropy z Shella i nie wiem, czy to wina niskiej temperatury, czy jakości paliwa.

Na czystym BIO100 robiłem ok. 280km/100 zł (przy cenie 3,78/l), przy czym silnik pracuje bardziej miękko, troszkę ciszej, jest słabszy na wyższych obrotach i bardziej, a raczej szybciej, się grzeje, przy czym grzanie nie jest problemem, bo chłodnica spokojnie daje radę i utrzymywana jest prawidłowa temperatura w zakresie 80-90 stopni.

Na razie na czoło (pod względem kosztów jazdy) wysuwa się ON z Olkopu. Za parę dni okaże się, jak w rankingu wypada Neste.

Wyniki spalania podczas jazdy głównie po mieście, a więc krótkie trasy.

Nie tankowałem na Intermarche, bo mam złe wspomnienia z czasów, kiedy miałem benzynowca. Nie tankowałem na BP, bo... Jakoś mi nie po drodze Wink Ale z pewnością wypróbuję paliwo i z tej stacji Smile
Nie tankowałem też żadnych paliw typu Ultimate czy Power, bo cena jest zbyt wysoka, tylko zwykły diesel.
Chciałbym wypróbować paliwo typu "rzepak z półki marketu", ale idzie zima, więc to trochę ryzykowne, a poza tym to niezgodne z prawem skarbowym, więc sobie odpuszczam.
(2010-10-24, 14:48)szefu napisał(a): [ -> ]a, no to ja nie wiedział, że to auto też z gazem... to jak gaśnie na gazie, to podstawą jest pojechać do gazownika - niech szuka Wink

Podstawą jest doprowadzenie silnika do prawidłowej pracy na benzynie, dopiero potem grzebanie w instalacji gazowej.
Jeszcze tak odnośnie intermarche to przypomniała mi się sytuacja sprzed roku. Kolega ma bak o pojemności 40L. I zawsze gdy zaświeci się rezerwa, po kolejnych 30km lał paliwo. Na wszystkich stacjach około 38-39L wchodziło do baku. Na inter... 45L!!!
Ewidentnie kręcone liczniki. Może tylko na jednym stanowisku, może to była usterka. Jednak jeśli ktoś sporo jeździ to mógłby sprawdzić Wink
Ja sam do inter już nie podstawię. Szkoda mi nerwów. Zbyt wrażliwy silnik mam. Na BP jednak przeginają nieco z cenami i w efekcie tankuję zwykle w Gdańsku. Ostatnio nie jeździłem, poskąpiłem i tankowałem na inter - chyba będę żałował dłuższy okres czasu.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13