Tczew - TCZ.PL - Forum dyskusyjne

Pełna wersja: Remont DK 91
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Przeciąga się trochę otwarcie ul.Armii Krajowej wraz ze skrzyżowaniem z Aleją Solidarności.Przełożony już termin 6 października znów stał się nieaktualny.Tym razem już nie podano konkretnej daty.Robota wre na całym odcinku tylko od strony Gdańska coś się ślamazarzy.
No to okazało się że wogóle nie otworzą!

Dopiero po oddaniu całego mostu na Kan.Młyńskim...
Widać jak nasze miasto dba o mieszkańców.Skoro obawiają się blokowania ruchu przez pojazdy skręcające w lewo to ul.Armii Krajowej można otworzyć tylko w relacji do Al.Solidarności z nakazem skrętu w prawo.Skoro GDDKIA twierdzi,że jest już możliwość jazdy tym mostkiem to miasto powinno naciskać na takie rozwiązanie,aby chociaż ulżyć częściowo mieszkańcom Suchostrzyg.Zawsze to o jeden korek mniej w mieście.Kociewska nie była przewidziana na taki ruch jaki tam jest obecnie.Proste rozwiązanie,możliwe do zrealizowania tylko chyba brak chęci do jego wprowadzenia.Wcale nie trzeba do tego mądrych umysłów tylko troszkę dobrej woli.
Przepraszam ale z tym lewoskrętem to nie o Armii Krajowej chodzi tylko o 91. Auta chcące skręcić na Armii Krajowej blokowałyby ruch w kierunku Gdańska. Po drugie nie Kociewska a Nowosuchostrzycka chybaSmile
(2014-10-08, 12:41)marturz napisał(a): [ -> ]Skoro obawiają się blokowania ruchu przez pojazdy skręcające w lewo to ul.Armii Krajowej można otworzyć tylko w relacji do Al.Solidarności z nakazem skrętu w prawo.

Albo chociaż od strony Gdańska w prawo na Suchostrzygi! Nie trzeba by jeździć dziurawą Działkową, a osobom które tego skrótu nie znają - odciążyło by rondo na Nowosuchostrzyckiej bo tam to się kongo dzieje!
KeBi - pomysł dobry jak również otworzenie A. Krajowej na ruch w stronę miasta (prawy pas przy Carinie) - tylko, czy pomysłowy Tczewianin nie chciałby wówczas jechać pod zakaz aby skrócić sobie czasSmile
(2014-10-08, 21:35)Memory napisał(a): [ -> ]Po drugie nie Kociewska a Nowosuchostrzycka chybaSmile


Chyba się mylisz...
Kociewska jest na bajkowym prawda?
Aleja Kociewska biegnie przez osiedle Bajkowe i Suchostrzygi tyle, że obecnie jest podzielona na dwa odcinki. Nowosuchostrzycka to była tylko robocza nazwa dla nowego odcinka Kociewskiej.
Zdało by się by dokończyli w końcu tą inwestycję, bo dopiero w całości zacznie spełniać należycie swoją funkcję.
(2014-10-10, 09:04)zaratustra napisał(a): [ -> ]Zdało by się by dokończyli w końcu tą inwestycję, bo dopiero w całości zacznie spełniać należycie swoją funkcję.

Wierzysz w bajki? Obwodnica DK 91? Komu będzie po drodze? Chyba jedynie mieszkańcom Bajkowego w drodze do Echo (ale Echo za chwilę padnie i nie będzie po co jeździć). Zastanów się, jak będą zorganizowane skrzyżowania z Jagiellońską i Żwirki? W tej chwili na skrzyżowaniu Kociewskiej z Jagiellońską potrafią być całkiem spore korki. Jeżeli zmienione zostanie pierwszeństwo przejazdu, to korki będą na Jagiellońsdkiej. Jeżeli będą światła, to i tu, i tu. A ruch na Kociewskiej jest niewielki. Rozumiem, że spodziewasz się większego? Kociewska byłaby ok, gdyby te dwa skrzyżowania były dwupoziomowe, ale na to na pewno nie ma kasy.
krzych w planach miasta tam jest rondo także będzie... ładnie!
(2014-10-10, 17:07)taki-jeden napisał(a): [ -> ]krzych w planach miasta tam jest rondo także będzie... ładnie!

Też o tym pomyślałem, że i na Żwirki i na Jagiellońskiej przydały by się rondka... Tak jakoś smutno jest bez nich...
(2014-10-10, 17:07)taki-jeden napisał(a): [ -> ]krzych w planach miasta tam jest rondo także będzie... ładnie!

Ładnie, zakorkowano i śmierdząco. Pewnie ceny okolicznych posesji polecą na pysk.
Zacznijmy od tego że DK91 na terenie Tczewa nie powinna mieć tyle skrzyżowań. Nie potrzeba by było żadnych obwodnic gdyby nasza stara jedynka była dwupasmowa na odcinku od Zajączkowa do Czarlina. W samym Tczewie skrzyżowania powinny zostać przekształcone z jednopoziomowych w takie z wykorzystaniem wiaduktów i tuneli. Dopiero takie rozwiązanie skutecznie oddzieli ruch tranzytowy od miejskiego a co za tym idzie, ruch tranzytowy nie będzie miał wpływu na ruch w mieście. To są oczywiście spore koszta, jednak to jest jedyne realne rozwiązanie. Jak widać to że Autostrada leci daleko od Tczewa nie rozładowało ruchu na 91 a aut przybywa.
Stron: 1 2 3 4