Redakcja serwisu Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zawartych na forum. Publikowane tutaj treści są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami użytkowników forum.tcz.pl.

• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Korepetycje z Matematyki

Lightbulb 

Witam.
Jestem studentem automatyki i robotyki na Politechnice Gdańskiej.
Oferuje korki z matematyki na poziomie szkoły średniej, gimnazjum oraz pierwszego roku studiów Wink. Termin do uzgodnienia. Cena to 20zł/h (w przypadku mojego dojazdu do Państwa domu cena wynosi 25zł/h). Tel. 669 950 645
Pozdrawiam Łukasz Komorowski

Odpowiedz }
Plusy od

O żesz...

Odpowiedz }
Plusy od

Komar, nie szarżuj, chcesz kasę to o stypendium powalcz, a nie dzieci będziesz męczył Big Grin
teraz przynajmniej wiem który numer masz aktualny ;p
Duchy: wywoływanie, usuwanie, instalacja, przegląd, serwis.

Odpowiedz }
Plusy od

Panie prezydencie. Może chciałby Pan korki z polskiego?
Zabrania się parobkom przesiadywania nad piwem latem po godzinie dziewiątej, a zimą po godzinie ósmej oraz wznoszenia okrzyków na ulicach, pod karą wieży.

Odpowiedz }
Plusy od

Z historii! bo nie wiem, czy Polska Konstytucja byla 1 czy 2 w Europie Wink

Odpowiedz }
Plusy od

Zmiana numeru na: 511 913 220
Pozdrawiam

Odpowiedz }
Plusy od

Jeszcze do Tuska, plisssBig Grin

Odpowiedz }
Plusy od

(2011-02-07, 15:26)Komorowski napisał(a): Jestem studentem automatyki i robotyki na Politechnice Gdańskiej.
A jaki widział?? Bo to czyni zasadniczą różnicę.

Odpowiedz }
Plusy od

Różnicę przy dawaniu korków z matmy na poziomie licealnym? No nie sądzę..
"There is only one God, and his name is Death. And there’s only one thing we say to Death… not today"

Odpowiedz }
Plusy od

(2011-10-26, 17:25)Manif napisał(a): Różnicę przy dawaniu korków z matmy na poziomie licealnym? No nie sądzę..
ale korepetytor oferuje..
(2011-02-07, 15:26)Komorowski napisał(a): ...oraz pierwszego roku studiów Wink.

a tu już jest różnica czy jest z ETI/EiA czy Mech