Redakcja serwisu Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zawartych na forum. Publikowane tutaj treści są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami użytkowników forum.tcz.pl.

• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Którym pociągiem do Gdańska?

Witam wszystkich,

Jestem nowy w Tczewie. Pracuje w Gdańsku na Wrzeszczu, dosłownie 5 minut od stacji. Planuje dojeżdżać tam pociągami. Czy ktoś z Was ma doświadczenie, jak zrobić to najlepiej? Mam na myśli jak najszybciej, najwygodniej i najtaniej. Znaleźliście kompromis?

Jeździłem już Intercity i PR . Intercity wygląda o wiele lepiej. Ale co w sytuacji kiedy kupię bilet miesięczny? Nie będę miał wtedy przecież przypisanego miejsca w konkretnym wagonie. Oznacza to, że będę podróżował na korytarzu?

Dziękuję za odpowiedzi.

Odpowiedz }
Plusy od

(2019-02-01, 15:32)Endran3000 napisał(a): Mam na myśli jak najszybciej, najwygodniej i najtaniej. Znaleźliście kompromis?

Nie istnieje taka konfiguracja, jest to niemożliwe.
Polecam regiokible, serial oglądniesz, prześpisz się, sweter na drutach zrobisz...
Jak nie masz stałych godzin pracy, tylko np jak ja możesz zacząć między 6 a 11 to tak sobie dopasuj rozkład by łapać kible, które nie zatrzymują się na wypizdowach typu Lipce, Skowarcz czy Miłobądz.
Ja mam miesięczny do Oliwy na PR i płacę 227zł.

Odpowiedz }
Plusy od

(2019-02-01, 18:53)geo napisał(a):
(2019-02-01, 15:32)Endran3000 napisał(a): Mam na myśli jak najszybciej, najwygodniej i najtaniej. Znaleźliście kompromis?

Nie istnieje taka konfiguracja, jest to niemożliwe.
Polecam regiokible, serial oglądniesz, prześpisz się, sweter na drutach zrobisz...
Jak nie masz stałych godzin pracy, tylko np jak ja możesz zacząć między 6 a 11 to tak sobie dopasuj rozkład by łapać kible, które nie zatrzymują się na wypizdowach typu Lipce, Skowarcz czy Miłobądz.
Ja mam miesięczny do Oliwy na PR i płacę 227zł.